http://almanacnews.com/print/story/print/2013/07/03/correction


Almanac

News - July 3, 2013

Correction

In the June 26 issue of the Almanac, the story on photographer Guillermo Rivas had an error regarding his time as a television executive in Peru.

The correct information is as follows:

Twenty-eight years ago, he was general manager of Frecuencia Latina, Channel 2, a private network based in Lima, Peru. The management, he said, decided not to show on the TV news the fingers and ears that terrorists sent the network from people the terrorists kidnapped. The terrorist group MRTA threatened Mr. Rivas and his family, putting a bomb in his house and shooting at his car. That was when he decided to change careers and live off his hobby: photography.

Comments

There are no comments yet for this post